אחד האתגרים הגדולים בתסריטאות הוא להפוך את הצופה לשותף במסע של הגיבור, שיכאב בכאבו, ישמח בשמחתו וירצה בנצחונו. במציאות, איך נהפוך את העובד שלנו לשותף?

אם נלמד לזהות את הסיפור של העובד, את הצרכים שלו ואת הערכים החשובים לו, נוכל לחבר בין הסיפור של העובד לסיפור של הארגון. ישנם מספר כלים פשוטים ומעשיים מעולם התסריטאות, עולם של מספרי סיפורים (סטוריטלינג), שנועדו בדיוק לשם כך.

 

מספר משתתפים מומלץ:
עד 20, על מנת  לאפשר למשתתפים להתבטא באופן אישי ויצירתי. ניתן לקיים את הסדנה גם לקהלים גדולים יותר

משך הסדנה:
חצי יום (9:00-13:00) או יום שלם (9:00-17:00)

קהל יעד:
הסדנה מיועדת למנהלי צוותים ומחלקות, דרג ניהול ביניים

סוג סדנה:
כלי עבודה מעשיים, כולל התנסות בזמן הסדנה

מטרת הסדנה להכיר למנהלים כלים תסריטאיים פשוטים וקלים ליישום, כדי שיוכלו  לזהות גם את הסיפורים של העובדים שלהם וגם את הסיפור של הארגון וכך, למצוא את נקודות ההשקה האפשריות של שני הסיפורים. המשתתפים יתנסו בכלים החדשים בסיטואציות ודילמות ניהוליות יום יומיות.

העלאת הדילמות הניהוליות של המשתתפים בסדנה יוצרת אווירה של פתיחות וקבלה. העיסוק בסרטים ותסריטים (קטעים מסרטים משולבים בסדנה), עוזר לצאת קצת מהשגרה ולהתנסות במשהו יצירתי וחדש וכך תורמת הסדנה רבות גם לגיבוש ולהעמקת ההיכרות בין המשתתפים. חידוד הבנת הסיפור של הארגון תורמת גם היא למעורבות רגשית אצל המשתתפים.

מבנה הסדנה ותכנה יקבעו סופית לאחר פגישה עם נציג הארגון. בפגישה יקבעו מטרות ספציפיות, ע"פ צרכי הארגון ויועלו דילמות רלוונטיות מתוך העולם של הארגון.

 

סדנאות והרצאות נוספות בתחום הניהול:

  • גש למשרדי – כלים תסריטאיים לשיפור התקשורת עם עובדים שלי
  • מי הבוס – כלים תסריטאיים שיעזרו לכם להתכונן לפגישות עם העובדים/הממונים ולהעביר את המסרים הנכונים
  • יש לי חלום –  איך לעודד יצירתיות אצל העובדים שלי – כלים תסריטאיים וסרטים להשראה

רוצים לברר פרטים נוספים?

left-sqאשמח לשמוע מכם, מוזמנים לפנות אלי ונשוחח על הסדנה הזו או על סדנאות אחרות בנושא תסריטאות לניהול ולשיווק. פנוי אלי במייל, בטלפון, או שלחו את הפרטים שלכם בטופס כאן למטה.

מייל: merav@mysubtext.co.il
טלפון: 052-2660640