אנחנו רוצים שהלקוח שלנו ירגיש שהוא הגיע הביתה, למקום שבו מבינים אותו באמת, לא רק למקום שמוכר לו מוצר. אנחנו רוצים שהוא יתרגש ויעבור חוויה, כמו בסרט.

תארו לכם שיש כמה כלים תסריטאיים פשוטים וישימים שיעזרו לכם להבין טוב יותר את עולמו של הלקוח שלכם, את הסיפור שלו, כדי שתוכלו לגשת אליו בצורה מדויקת יותר וליצור עמו קשר רגשי.

מספר משתתפים מומלץ:
עד 20, על מנת  לאפשר למשתתפים להתבטא באופן אישי ויצירתי. ניתן לקיים את הסדנה גם לקהלים גדולים יותר

משך הסדנה:
חצי יום (9:00-13:00) או יום שלם (9:00-17:00)

קהל יעד:
כל מי שבא במגע עם לקוחות: מכירות, שירות לקוחות, שיווק ועוד

סוג סדנה:
כלי עבודה מעשיים, כולל התנסות בזמן הסדנה

הסדנה תאפשר היכרות עם הכלים התסריטאים הרלוונטיים להבנת הסיפור של הלקוח ותרגול הכלים האלה בסיטואציות יום יומיות מחיי הארגון. מצד אחד מדובר בכלים מאד מעשיים, כמעט מתמטיים,  ומצד שני הם מאפשרים זווית קצת אחרת להתנהלות מול לקוחות.

מבנה הסדנה ותכנה יקבעו סופית לאחר פגישה עם נציג הארגון. בפגישה יקבעו מטרות ספציפיות, ע"פ צרכי הארגון ויועלו דילמות רלוונטיות מתוך העולם של הארגון.

העלאת הדילמות של המשתתפים בסדנה יוצרת אווירה של פתיחות וקבלה. העיסוק בסרטים ותסריטים (בסדנה משולבים קטעים מסרטים) עוזר לצאת קצת מהשגרה ולהתנסות במשהו יצירתי וחדש וכך תורמת הסדנה רבות גם לגיבוש ולהעמקת ההיכרות בין המשתתפים.

סדנאות והרצאות נוספות בתחום השיווק:

  • סיפור זה המוצר החדש – איך בונים את הסיפור של המוצר/העסק שלך
  • מי הגיבור שלך? כלים לבניית דמויות (פרסונות) של לקוחות פוטנציאלים?
  • רק על עצמי לספר ידעתי– איך לבחור את הסיפור הנכון למה שאני רוצה לשדר ואיך מספרים אותו שיענה על המטרות

צילום: cc Iselin

רוצים לברר פרטים נוספים?

left-sqאשמח לשמוע מכם, מוזמנים לפנות אלי ונשוחח על הסדנה הזו או על סדנאות אחרות בנושא תסריטאות לניהול ולשיווק. פנוי אלי במייל, בטלפון, או שלחו את הפרטים שלכם בטופס כאן למטה.

מייל: merav@mysubtext.co.il
טלפון: 052-2660640