סדנת חיבור ללקוח

איך לגרום ללקוח שלך להתאהב בך כמו בסרטים?

זה לא סוד שיצירת אמפתיה ומעורבות רגשית אצל הלקוח משפרת ומדייקת את היכולת השיווקית בצורה משמעותית, אבל איך עושים את זה בפועל?

ישנם מספר כלים פשוטים ומעשיים מעולם התסריטאות, עולם של מספרי סיפורים (סטוריטלינג), שנועדו בדיוק לשם כך.

עוד על סדנת חיבור ללקוח

סדנת תקשורת ארגונית

איך כלים תסריטאיים יכולים לשפר את האווירה והתקשורת הפנים ארגונית?

בחיים אנחנו מנסים למזער קונפליקטים, אבל אם אין קונפליקט בסרט, הסרט פשוט משעמם. זו הסיבה שתסריטאים הם מומחים להבנת קונפליקטים ובידם כלים שתפקידם ליצור הזדהות עם הצד האחר, גם אם אנחנו ממש לא מחבבים אותו.

את הכלים התסריטאיים הללו ניתן ליישם בקלות בסיטואציות קונפליקטואליות במקום העבודה ובכך לתרום רבות להפחתת הכעס והתסכול שנלווים בדרך כלל לסיטואציות האלה.

עוד על סדנת תקשורת ארגונית

סדנת הנעת עובדים

איך ליצור מעורבות רגשית ומוטיבציה אצל העובדים?

הסדנה הזו, המיועדת למנהלי צוותים ומחלקות ולדרג ניהול ביניים, מעניקה למשתתפים כלים תסריטאיים קלים ליישום כדי שיוכלו לזהות מצד אחד את הסיפורים של העובדים שלהם ומצד שני להבין את הסיפור של הארגון – ולחבר ביניהם

עוד על סדנת הנעת עובדים